...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

به سر سودای آغوشه تو دارم ...

 

// I guess I'm falling for you again ...

// چقد همایون خوبه ... مگه نه ... ؟!

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۶)

۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۷ مَردی به رنگ زمستان
بلی :))

چرا رفتی ؛ چرا من بی قرارم
:(
پاسخ:
به سر سودای آغوش تو دارم ...
۰۴ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۸ آنوشا ناروئی
و من به شدت با این حـرکت که موزیک میذاری رو پستات حــال مـی کنم..
پاسخ:
مرسی ... : )
خیلییییی خوبه :)
پاسخ:
: )
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۹ علی افشار
همایون اصلا خوب نیس.... 

این پسر فوق العاده ی! 
پاسخ:
:دی
۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۶ صدرا بیات
آره واقعا خوبه. عالی بود
پاسخ:
:دی
حرف نداره این ترانه:)
اولین بار تو pmcاین ترانه رو شنیدم:)
فک کنم 2ماه قبل از فوت بانو سیمین بهبهانی:(

پاسخ:
: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی