...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



دوست داشتم دیروزو ... خیلی زیاد دوست داشتم ...

کلی احساسات قدیمی و اینام زنده شد ...

حس کردم دوباره همون منای قدیمی ام ... همون منا ای که دلم کلی براش تنگ شده بود ...

و کلی هم آدم بودن که به خاطر من پا شده بودن اومده بودن ...

بعد نیازی به هیچی هم نبود ...

نه هیچ بازی عه خاصی کردیم ...

نه خیلی بحث های عجیب غریبی ...

فقط یه جمع دور هم نشسته بودیم و حرف می زدیم و شوخی می کردیم ...

ولی صمیمیت جمع انقدر زیاد بود که بهم خیلی حسه خوبی می داد ...

شاید که از قهقهه های دیوانه وار لحظه ای خبری نبود ...

ولی حسه خوبی که جمع بهم داد حالا حالا ها از بین نمی ره ...

نمی دونم ... شاید به بقیه به اندازه من خوش نگذشت ...

بازم از همتون ممنونم که اومدین ...

مرسی که هستین ...

یکی از بهترین تولد هام بود ... : )

منا مهدیزاده

نظرات  (۵)

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۳ امیر کفشدار گوهرشادی
آهان الآن باید تبریک بگم! :)

پاسخ:
هوممم "باید" نداریما ... ولی میتونین بگین !‌ : ))
مرسی ! : )
دوستا میتونن معجزه کنن :)
پاسخ:
اوهوم ... 3>
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۷ مَردی به رنگ زمستان
سلام
امیدوارم دیر نشده باشه
میلادتون مبارک باشه
:)
پاسخ:
هیچوقت دیر نیست ... :دی
مرسی ! : )

چرا کسی منو خبر نکرده بوووووود؟؟

قد ساله منامو ندیدم خب:((((

پاسخ:
آخی... یادم رفت عاقا...
منو که میشناسی... کلی آدم قرار بود دعوت کنم همشونو یادم رفت ... !
فردا میام دانشگاتون اصن !!! 3> 3>
۲۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۹ بنیامین دلشاد
من که نیومدم بودم کلن! ولی به عنوان یکی که ازم تشکر شده خواهش می کنم :پی :دی
پاسخ:
بودیا ... ! :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی