...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

اولین روز دانشگاه ...

چقدر من دلم تنگ شده بود واسه همه چی ...

املتای زیرج ...

ولو شدن رو پله های سایت ارشد ...

عمو سلفی ...

بستنی شاد ... (با اینکه من نرفتم ... ! :)) منطق داشتم خب ... :{ ولی چقد با آبولیان حال کردم ... کاش بقیه استادامم همین قد خوب باشن ... !‌ :دی)

هی بچه ها بگن منااا خیلی وقته ندیدمت ... !‌ بعد کلی سلام علیک کنیم ...

به استادا سلام کنم بگن چطورین خانوم مهدیزاده ؟ چه خبر ؟ تابستون خوب بود ؟ چیا برداشتی این ترم ؟! ترم پیش چیکار کردی ؟!‌ ... 

آخرشم با بچه ها از دانشکده بریم تا در ۱۶ آذر ...

جلو مترو انقلاب ازشون جدا شم ...

پیاده دوباره از کنار دانشگاه رد شم ...

توی لاو گاردنو از پشته نرده ها دید بزنم ...

یه نگاه به سر در بکنم که دیگه بسته شده ...

و سر قدس بالاخره دل بکنم و برم خونه ...

 

تو تابستون کلی از جلو دانشگاه رد شدما ...

چند باریم رفتم سر زدم ... فنی هم رفتم ...

ولی جدی حس و حاله الانو نداشت ... خر پر نمی زد اون موقه توش ... :))

دلم کلی تنگ شده بود ... 

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

:))
خیلی دلم گرفته بود.... درسته به هر کی میگم دل دل میکنم تا دانشگاها شروع شه اگه فحشم هم نده حداقل تو ذهنش دیوونه خطابم میکنه  ، ولی خب به درک.... من عاشق دانشگامم :))
پاسخ:
هوممم... دانشگاه خوبه ! :دی
دانشگاه تهران ! اووووووووق :دی 
عمو سلفی چیه ؟ یه چیزی شبیه عمو دوربینیه ؟ "0
پاسخ:
اوق تو حلقم ... !
واسه دانشگاه تهرانیاس ... به شما نمی گیم... ! :پی
۲۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۱ بنیامین دلشاد
تو شب خیلی خوشگلتر می شه سر درش! عین برج آزادی می شه ^_^
به من میگی عمو سلفی چیه؟ :)
پاسخ:
یپ !! بیا بهت میگم ! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی