...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



می دونی ... هایمیم یه فیلمه ... یه داستانه ... غیر واقعیه ...

شاید درست نباشه که زندگیمو باهاش مقایسه کنم ...

ولی خیلی به طور ناخودآگاه اینکارو می کنم ...

می دونی ... من رابینم رو پیدا کردم ...

کسی که از اول داستان هست ...

و به وضوح دوستش دارم ... 

ولی خب ...

خودم بهتر از هر کسی می دونم که نمیشه ... !

رابین خیلی خوبه ... ولی نمیشه اون "مادر" عه شه ...

نمی شه که باهاش زندگی شروع کرد ...

می تونه یه کراش ابدی باشه ...

که مثلن تو ۴۰-۵۰ سالگی اگه جفتمون تنها بودیم با یه بلو فرنچ هرن برم دم خونش ...

ولی من هنوز باید بگردم ...

که تریسی مو پیدا کنم ...


منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

من این فیلم رو ندیدم:(
قشنگه بنظرت؟؟
پاسخ:
هوممم ...
هرچند آخرشو دوست نداشتم ...
ولی کلی خندیدم در حینش ...
ببین به نظرم ... میارزه ! :دی

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۱۲ db.persons.find({name:req.params.name});//name
یه ورژن دیگه از آخرش ساختن اگه دوست نداشتی !
راستی امیدوارم به تریسیت نرسی :-)
به رابینت برسی :-)
پاسخ:
Who are you ?! :-?
:|||
عملن بگو امیدوارم  دهنت سرویس شه دیگه ... !‌ :|||
دقت کردی چقدر تریسی و تد تو همه چی به هم میان ... ؟!
چقدر خوب هم دیگه رو درک می کنن ... ؟!
من حق ندارم که بخوام یه همچین کسیو پیدا کنم ینی ؟!
رابین من نیاز داره که خودش به این نتیجه برسه که میخواد با من باشه تازه ...
وگرنه به خاطر یه بارنی منو می زاره و می ره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی