...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



دیشب انقدر خندیدم ... انقدر خندیدم ... ‌! =))
خیلی وقت بود اینهمه نخندیده بودم ... این همه خوشحال نبودم ... !
کلی خودمو دوست داشتم دیشب ... !
کلن بهترین منا به نظرم منا ی خوشحال عه !
خودش واسه خودش می خنده ...
چرت و پرت می گه ...
بقیه رو هم می خندونه ...
خیلی خوبه این منا ... انقدر دوسش دارم ... !
می خوام همیشه همین منا باشم ... !

// یادمه یه بار یکی داشت تلاش می کرد که منو ترغیب کنه الکل بخورم ... ! بعد می گفت که انقدر خوبه واسه خودت خوشحال میشی می خندی با آهنگ بالا پایین میپری ... ! خلاصه که متوجه شدم که من چت سرخود ام !!! نیازی به این چیزا ندارم ... ! :))
منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

Khoda N shala hame Cheta ro Shefa bede :P :D !!
پاسخ:
:))))
نیازی نیست ... من خوبم :))))))))))
مناجان
سلام
اتفاقی ازطریق یک دوست وبی دیگر و وبشون باشما آشنا شدم
بی اجازه لینکت کردم
اگردوست داشتی و به جمع دوستان وبی من پیوستی خیلی خوشحال میشم
من استیونس هستم 41سالمه ارمنیم تهرانم شاعر نویسنده ام لیسانس ادبیات فارسی مسیحی گریگوری
خوشحال میشم آدم شاد و امیدواری مثل خودت به جمع دوستان وبی من بپیونده
منتظرت هستما
پاسخ:
سلام ... : )
مرسی !
وبلاگتون جالب بود ... !
"منا خانوم" اصلاح خیلی خوبیه ... ولی ترجیح میدم "منا" باشم صرفن ...
بدون پیشوند و پسوند ... : )
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۹ کمند سلیمانی
اااا می خواست اغفالت کنه؟؟؟؟ من هم ب همین شکلم 😂😂
پاسخ:
انقدر آدم های اغفال گر پیدا میشن که ... !‌ والا ! :))
خوبه خوبه ... همین شکلی بمون !‌ :]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی