...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

خب همونطور که از عنوان معلومه می خوام از خودم تعریف کنم ! :‌ ))

چند روز پیش یکی یه آهنگ فرانسوی بم داد که خیلی گوگول و اینا بود ... !

فقط نه اسم داشت نه اسم خواننده داشت نه هیچی ... !

بعد من می خواستم که متنشو پیدا کنم ...

دیگه به زور از توش یه جمله که می فهمیدم رو در آوردم

"Je danse avec le vent la pluie"

بعد از گوگل عزیز پرسیدم برام پیداش کرد ...

بعد دیدم جمله رو درست فهمیده بودم و حتا غلط املایی هم نداشتم ...

انقد حال کردم با خودم ... انقد حال کردم ... :))

بعد هی می خواستم اینو ابراز کنم هیچکی نبود !‌

گفتم بیام اینجا بگم ... = )))

اینم آهنگه ... برین حال کنین ... !

 

 

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

:)

بنـژو مــادامـ. یــا موسیــو
آفــریـن بــرتــو
پاسخ:
: ))
میتونستی خیلی راحت از خودم بپرسی خو :D 
پاسخ:
از خودت می پرسیدم که دیگه انقد ذوق کردن نداشت ! :پی
آهنگ که پخش نشد 
باید بهت آفرین گفت:)
من بزور انگلیسی بلدم ولی خیلی دوس دارم با یاد گرفتن فرانسوی فک و فامیل رو گیچ کنم:)
پاسخ:
: )) آهنگو می تونی دانلود کنی اگه پخش نمیشه ! :دی
من بلد نیستم اونقد ... انگلیسیمم خوب نیست حتا ... !
ولی خب خیلی حال داد :))

میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی