...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


من هی می گم در دو ساله گذشته به جز یک ماه قبله عیده امسال کد نزدم ...

هی می گم همون یه ذره الگوریتمی هم که بلد بودم یادم رفته ...

هی می گم آخر می شم کله آبرو حیثیتم می ره ...


حالا که گولم زدید دارم شرکت می کنم ...

از همین تریبون اعلام می کنم که اگه من آخر شم (تو همین میانبر حتا ! = )))

از تک تک عه شما دوستان عزیزی که منو تشویق کردین به شرکت

شیرینی می گیرم !

خودتونم می دونین می گیرم !

می تونین دست به دامان خدا و پیغمبر شین که من آخر نشم ! :پی


// درسته آخر نشدم ... ولی ضایه که شدم ! :-سوت :))

منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

همین که جرئت شرکت کردن داشتی خودش خیلیه! خیلیا جرئتشو ندارن!
+ انقد خودمو با این جمله ها دلداری دادم امسال!!
پاسخ:
باو آبرو حیثیت نموند واسم ... =))
هی حس می کردم باید بتونم حل کنم سوالارو ...
خیلی آسون به نظر میومدن ...
ولی نمی تونسم !
:دی
میگم بیخیال! بهش فک کنی بدتر میشه دیگه هی!
به جای تجدید خاطرات این جملات گرانباری رو که نوشتم هی با خودت تکرار کن درست میشه! :دی
پاسخ:
: ))
حالا غر می زنم ولی جدی اذیت نشدم اصن ! = ))
تازه من میخام مرحله حضوریم برم امسال !
پارسال که خریت کردم شرکت نکردم ...
 تی شرت می بردم حداقل ! = ))
ولی خب دانش آموز نیستم دیگه ...
وگرنه ۲۵ تا دختره دانش آموزه کدر نداریم = ))
والا ! : ))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی