...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

گاهی دلم می خواد این سکوته لعنتیمو با چکش خورد کنم ...

 

من همیشه به عنوان یه خصوصیت بارز ام به "آرایش نکردن" اشاره می کنم ...

ولی خیلی وقته که یه لبخند کشیدم و چسبوندم روی صورتم ...

آراستم خودمو به این لبخند دروغین ...

(اینو به طور ناخودآگاه از یکی از نوشته های پری گرفتم ... گفتم حق کپی رایت رو رعایت کنم ...)

 

همین چهار خط کافی بود ...

واسه اینکه بغضمو دوباره قورت بدم ...

و لبخندمو دوباره بکشم ...

حالا دوباره شدم همون منا ی extremely happy ای که بهم می گین ...

همون منایی که تمام خط های زیری رو پاک کرد ... چون هنوز نتونسته سکوتشو شکست بده ... !

 

 

 
// قرار بود Audio Post بشه این ... ولی نتونستم ... صدامم پاک کردم ...

// حق کپی رایت ... چه کلمه مسخره ای ... حق عه حق کپی ؟!
 
منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

خیلی بده بخوای سکوتت رو بشکنی ولی هر چی تلاش کنی بازم نتونی...نشه!
از این سه نقطه‌های آخر هر جمله ترسیدم، از قدرتشون.
امیدوارم از ته دل extremely happy باشی :)

پاسخ:
: )
خیلی وقته دارم با این سکوت کلنجار میرم ...
سخته دهن باز کردن !
هر وقت به مرحله انفجار می رسم یهو یه چیزی میشه دوباره همه حرفارو هل می ده پایین ... !

منم امیدوارم ... میگن خوشحال بودن بهم میاد ! = ))
من و تک تک پست هایی که به صورت پیش نویس موندن توی فهرست مطالبم و هیچ امیدی به پست شدن ندارن درکت میکنیم.
کاش این سکوت فقط تو وبلاگ بود! کاش نفوذ نمیکرد به حرفا و رفتارا و زندگیمون.
پاسخ:
: )
من سکوتم برعکسی بود ... یعنی از زندگیم شروع شد و به وبلاگ سرایت کرد ...
ولی یه چیزی که من خیلی بهش اعتقاد دارم اینه که زمان همه چیو حل می کنه ...

البته یه چیزیم هست ... سکوته بهم احساس امنیت می ده ...
اینکه حس کنی چیزایی داری که فقط برای خودته ...
یه چیزی که به نمایش همه نزاشتیش ... گذاشتیش یه گوشه و فقط خودت نگاش می کنی ...

ولی خب اگه اون چیزا اذیت کننده باشن ... !

بی خیال ... ! :]
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۰ کمند سلیمانی
خب نمی دونم چی بگم! نمی دونم چه حکمیتیه هر دفعه می خوام واست کامنت بذارم شارژ این بی صاحاب تموم می شه!
من کلا برعکس همتون نه تو واقعیت سکوت دارم نه تو‌وبم! بطوری ک حتا گاهی فکر می کنم بقیه به معنای واقعی می خوان بهم بگن"خفه شو"
پاسخ:
= ))
خیلی خوبه ... همین طوری بمون ... ! : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی