...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 


خیال می کردم وقتی پیدایت کنم ...
چه قصه ها که در باره ات خواهم گفت ...
چه شعر ها که برایت خواهم سرود ...

ولی حالا ...
زبانم از توصیف باز مانده ...
کلمات از مغزم می گریزند ...
چگونه تو را در کلمات جای دهم ... ؟!
تویی که خودت معنای زیبایی هستی ... ؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۳ کمند سلیمانی
نه چشمان آبی دارم و این بساطا!
:دی
دوستِ چشم سبزت..... ای بابا!!
:دی
نظر دیگه ای ندارم :دی
پاسخ:
: ))
من هی بهش می گم belle رو از روی این ساختن معنیشو اصن ...
سرخ و سفید و آبی و بنفش می شه ...
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۸ افشین پارسائیان
سلام.
ببخشید برقرار کردن رابطه بین عکس هایی که تو بعضی مطالب گذاشتید با جملاتشون، خیلی سخته.
پاسخ:
سلام ... !
خب دلیل دارم واسه خودم ...
لزومی نداره که هر کسی بخواد بفهمه ... : )
kheilii ham khub
پاسخ:
:]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی