...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



دوست دوران طفولیتم رو دیدم ... ! بعد چند سال  ... ؟!  ۱۲ ؟! ۱۳ ؟! ۱۴ ؟! نمی دونم... حسابش از دستم در رفته ... خیـــلی سال ... !

"خیـــــلی" سال مقدار زیادیه ... ! آدم ها کلی تغییر می کنند توی "خیـــــــلی" سال ... !

ولی خب تغییری دیدم که نابودم کرد ... ! وقتی بابام پرسید چی می خونی ؟! گفت حوزه میرم ... !


انگار همین دیروز بود ...
با هم دیگه تو خونه جنگ اسپری ای می کردیم ... !

جفتمون بچه بودیم ... دنیامون یکی بود ... شادیامون یکی بود ... بازیامون یکی بود ...

ولی حالا ...


اینکه تصمیم بگیری حوزه بری تصمیم خیلی بزرگیه ... ینی عملن مسیرتو مشخص کردی ... اعتقاداتت نثبیت شده ... و می  دونی که می خوای چی کار کنی ... !


یه نگاه به خودم انداختم ... من چیکار کردم ؟!  دارم چیکار می کنم ؟! می خوام چیکار کنم ؟! چی دارم تو زندگیم ؟! چی می خوام داشته باشم ؟! ...


// I'm in serious shit ... I feel totally lost ...


// بنگر به جهان چه طرح بر بستم ؟! هیچ ... وز حاصل عمر چیست در دستم ؟! هیچ ...

// شمع طربم ... ولی چو بنشستم هیچ ... من جام جمم ... ولی چو بشکستم هیچ ...

منا مهدیزاده

نظرات  (۱)

بنظرم زندگی اونقدر ها هم نباید پیچیده گرفته شه!
تو هم مثل اکثر آدما تو همه مقاطع زندگیت هدف داشتی و واسش تلاش کردی، شاید هدفات کوتاه مدت بودن یا اونقدرم جدی نبودن ولی هیچ وقت از عمرتو تلف نکردی!
میدونم هدف و مسیر زندگی دوستت خیلی پیچیده و جدی شده ولی تو هم مثل 90 درصد آدمهای دنیا نباید واسه اینکه پیچیده نیستی خودت رو سرزنش کنی. 
تو تو جایگاه خودت بهترینی ؛)

پاسخ:
:] :- ذوق
من از زندگی ای که تا حالا کردم راضیم ... ! ینی اگه برگردم دقیقن همین کارایی رو  می کنم که تا حالا کردم ... حتا اگه بدونم اشتباه بودن چون در نهایت منه الانو ساختن که مشکلی باهاش ندارم ... !
صرفن ذهنم سوال طور بود نه سرزنش طور ... !
خب از یه جایی به بعد آدم باید یکم جدی تر شه ... هدفاش بزرگتر شه ...
نمی گم خیلی مشخص و اینا باشه همه چیا ... ! ممکنه ۱۰ بار مسیرمو عوض کنم در حین راه ... ولی حداقل در هر لحظه بدونم که دارم تو یه مسیری حرکت می کنم و صرفن دور خودم نمی چرخم ... !
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی