...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



شنیدین میگن "دوری و دوستی" ؟!

خب من کاملن برعکسشم ! یعنی اینکه یکی که ازم دور میشه خب مسلمن دلم براش تنگ میشه و بستگی به اینکه چقدر دوستش داشته باشم این مقدار دل تنگیه متغیره ... !

حالا این دوریه که ادامه دار شه به یه جایی میرسم که این دلتنگیه لبریز میشه ... !

بعد یه مدت (که بازم متغیره نسبت به مقدار دوست داشتن !) تو این حالت لبریز به سر می برم بعد یهو تموم میشه ... !

دیگه دلم نمی خوادش ... تموم میشه دیگه ... 

خالی میشم ... خالی از اون آدم ... خالیه خالی...


فکر می کردم از تو هم خالی شدم ... فکر می کردم ندیدنت حل کرده همه چیو ... فکر می کردم می تونم به همین بی تفاوتیم ادامه بدم و به یه سلام دادن قانع باشم ...

ولی ... نمیشه ... نمیزاری که بشه ... هرچند فکر نکنم خودت متوجه باشی ...

من باید خالی شم ... دست من نیست ... باید بشم ... !


// عکس تکراری ... !


// This pic has a lOt Of meanings ... 


//and if yOu gO... I wanna gO with yOu... and if yOu die... I wanna die with yOu...


//توانایی شو ندارم ... !

منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

حتما دوست نمی داردت!

پاسخ:
 whO ?! wtf are yOu talking abOut ?! O_o
هر چیزی که می نویسم لزومی نداره مخاطب خاص داشته باشه ... !

کژتابی داشت :|
پاسخ:
قرار نیست هر کسی بفهمه منظور من از نوشته هام چیه ... مخصوصن کسی که منو نمیشناسه از نزدیک ... !
مجبور نیستی واسه هر پست کامنت بدی ... ! : دی
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۳ هکیم (هادی کامل)
درود
زیبا و پر احساس گفتید.
« دل کندن اگر حادثه ای آسان بود،
فرهاد به جای کوه دل میکند.»
پاسخ:
: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی