...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه




میگه من آدم تنهاییم ... !

گفتم که من همیشه کلی دوست داشتم و دارم ... !

میگه ولی همشون دوستای سطحین ... !


هیچ وقت ننشسته بودم از خودم براش بگم ... هیچوقت ماسکمو جلوش از صورتم بر نداشته بودم ... ولی خودش زیر ماسک رو دید ... !

عجیبه ... نه ؟!


// من نگفتم ... ولی خودش شنید ... ! : )


// nO Offense tO yOu dOn't waste yOur time ... ! here's Why ...

// Because I'm happy ... ! :]


// عشق من شدن که الکی نیس ... یه چیز میدونستم لابد دیگه ... :))


// یه چیزایی شوخی شوخی جدی میشه ... !


// ای صبا، گر شنیده ای ... !

منا مهدیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی