...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



نمی دونم چی بگم واقعن ... !


خواب های احمقـانـــــه ... !



//What is Wrong With Me ?!


// که نگارت شوم ؟!


// A dream is a wish yOur heart makes ... !


// در سکوتی ماتم افزا ... من کناری و مرغ شیدا ... با من دل خسته گوید ... از چه بنشسته ای تو تنها ... ؟!


// یکی از دوستان می گفت "مرا بشنو از دور ... دلم می خواهدت ..."

منا مهدیزاده

نظرات  (۵)

سلام و صد سلام شما دوست عزیز!

با "ما چقدر زود باوریم "به روزیم

نظر یادت نره ها!

با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز!

 

پاسخ:
واقعن دوست داشتم که بیام و نظر بدم ... ولی متاسفانه دلم نمی خواد ... ! :)
وقتی زیاد یه یه چیز فکر کنید خوابشو می بینید! احمقانه نیست!
پاسخ:
همینه که احمقانه می کنه خواب رو ... ! :)

نه احمقانه نیست! بعضی چیزها هم هستن که فقط تو خواب میتونیم ببینیم شون:)

شاعر میگه: شتر در خواب بیند پنبه دانه:) !

پاسخ:
نمی دونم چرا انقدر اصرار داری راجع به چیزایی که نمی دونی چین هی نظر بدی ... ! :)
مرا بشنو از دور / دل می‌خواهدت
هر روز با آواز / دلم می‌خواندت
می‌گویمت به باد / باد می‌نالدت
می‌گویمت به ابر / ابر می‌باردت
پاسخ:
: )
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۴ تسنیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه
سلام
جالب می نویسی و البته متفاوت

من امشب به جمع شما اضافه شدم
بهت سر می زنم...
پاسخ:
: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی