...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



ای بابا... چه خبر شده ؟!

هی بحثش میاد وسط ... !

انگار همه دست به دست هم دادن تا من یه نفسه راحت نکشم ... !

خب معلومه که سخته ... !

ولی وقتی نمی تونم کاری براش بکنم دیگه چرا هی باید بهش فکر کنم ؟!

یه سری چیزا هست که دست من نیست !

یه سری چیزا هست که من نمی تونم عوضش کنم ... !

خب منم قبول کردم این قضیه رو و دارم زندگیمو می کنم ! 

دیگه چیکار دارین به زندگیه من ؟!


// ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند ... که نزارن من یه نفس راحت بکشم ... !‌ والا ... !


// تو خوابم منو دیدی بپر از خواب ... چون عزیزم دیگه آتیش گرفتن عکسات ...

منا مهدیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی