...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

فکر کردم اگه بیفتم رو به قبله ...
با گریه و زاری از کثافتی که به زندگیه گذشتم زدم توبه کنم ...
دوباره پاک می شم ...
فکر کردم اگه چیزیو که بودم رو کاغذ بنویسم و آتیشش بزنم ...
از نو متولد می شم ...
فکر کردم که میشه از شر همه ی خاطرات وحشتناک گذشته خلاص شد ...
و دوباره شروع کرد ...

ولی همشون چرت و پرت بود !

گذشته آدم ها چیزی نیست که به این راحتی ها پاک شه ...

یه اشتباه ...
یه حماقت ...
تا آخر آخر عمرت همراته ...

گذشته ی کثیف من هم دنبالم بود ...
اون گوشه پشت دیوار کمین کرده بود و انتظار می کشید ...

و بالاخره موفق شد !
تو رو از من گرفت ...


// هـه ... باهام سقوط نکردی ...


منا مهدیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی